aprill 24, 2016

Haldus

Haldusteenus sisaldab:

  • Tellija nõustamine objekti puudutavates küsimustes;
  • objektide lähteandmete kontrollimine;
  • objektidele hooldusraamatute täitmise korraldamine ;
  • üldkoosoleku ettevalmistamine ja läbiviimine 1 x aastas sisaldub hinnas (ruumi üür eraldi tasuga);
  • objektidele ja selle osadele hooldus- ja/või kasutusjuhendite koostamise korraldamine (vajadusel);
  • objektide füüsilise säilitamise korraldamine.
  • heakorratööde – puhastus- ja koristustööde, haljastuse hoolduse jne korraldamine;
  • heakorratööde – sise- ja väliskoristuse kvaliteedi pidev kontroll; suveperioodil tellimisel, muru niitmine ja talveperioodil lumekoristustööde tegemise järelvalve;
  • kinnisvara korrashoiuga seotud teenuste hankekonkursside korraldamine ja materjalide ettevalmistamine;
  • hoonetes paiknevate tehnosüsteemide hooldustööde korraldamine;
  • järelvalve kinnistul hooldustöid tegevate firmade üle;
  • objekti kontrolli käigus selgunud avariiohtlike olukordade fikseerimine ja vajalike abinõude tarvituselevõtmine;
  • kliendi tellimusel tehtavate väikeremontide korraldamine ning kaasneva järelvalve tagamine, eelnevalt kooskõlastatud eelarvele;
  • hooldus- ja remonttööde üleandmise-vastuvõtmise kohta koostatud aktide allakirjutamine tööde vastuvõtmisel;
  • objektide perioodiliste hooldusülevaatuste (elektri-, kütte-, vee-; ja soojasüsteemide vms) korraldamine vastavalt Lepingule;
  • ülevaatuse andmete edastamine Tellijale koos oma ettepanekutega edasise tegevuskava planeerimiseks;
  • mõõteseadmete taatlemise korraldamine;
  • objektide (pea) mõõdikute näitude esitamine ja individuaalmõõdikute näitude kogumine ja edastamine;
  • tehtud tööst aruandluse koostamine objektide kontaktisikutele viimaste nõudmisel;
  • arendustööde (ehitamine, rekonstrueerimine, renoveerimine jne.) järelvalve ja ettepanekute tegemine eraldi tasu eest;
  • objektide juriidiliste küsimuste lahendamine või küsimuste edastamine küsimuse lahendamise võimatuse korral Tellijale;
  • hallatavate objekti omaniku või haldaja poolt ja nimel kinnisvara teenindamiseks sõlmitud lepingute täitmise jälgimine; vaidluste ja eriarvamuste tekkimisel lepingute osapoolte vahendamine;
  • objektide dokumentatsiooni haldamine, süstematiseerimine ja säilitamise tagamine;
  • pretensioonide lahendamine või pretensiooni lahendamise võimatuse korral edastamine Tellijale.
  • allhankijate toodete ja teenuste ning hinnakirjade tutvustamine Tellija klientidele;
  • objektil Tellija konsulteerimine ja nõustamine;
  • objektide majandusliku säilitamise korraldamine;
  • muud korralduslikud tegevused, mis on kinnisvara korrashoiu tegevustena ja hea tavana ette nähtud ning mis tulenevad õigusaktidest;
  • muud võimalikud ühekordsed korralduslikud tegevused, mis on seotud kinnisvara korrashoiu ja säilitamisega;
  • säilitama, süstematiseerima ja arhiveerima Tööga seotud dokumentatsiooni;
  • jooksvalt informeerida Tellijat Tööde tegemise käigus tekkinud probleemidest;
  • interneti suhtluskeskkonnas korteriomanikega suhtlemine;
  • tegelemine võlglastega KÜ nimel, tagamaks maksete laekumise.

Teenuse hind sõltuvalt majast eraldi hinnapakkumise alusel.